Search This Blog

Thursday, September 22, 2011

Tempahan

Ini tempahan apam dot-dot yg baru aku siapkan utk harijadi anak Kak Ina, ada pelbagai warna dan inti. Ada inti coklat, kaya, strawberi, blueberry, jem nanas & kacang merah. Ponat juga cek nak menyiapkan 100 biji nie. Sebenar-benarnya hari ni saja aku dah bersengkang mata menyiapkan 280 biji apam dot2.  100 biji utk tempahan hari jadi ni dan bakinya utk jualan yg biasa aku hantar ke 2 buah kedai kat area sini. Emmm....... berpinau juga mata aku..... semua benda nampak dot-dot..... hahahaaa.........tp tak apa walaupun penat, aku puas hati apabila melihat apam dot-dot ku menjadi. Harap-harap apam dot-dot aku nie mendpt permintaan & digemari ramai. Biasanya apam nie digemari oleh kanak2. Mereka memanggilnya "kuih bola".



  
Apam dot-dot yg dah siap packing termasuk "free gift" apam  polkadot versi strawberi


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...